Search results

  1. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Oh god he was so much fun. Racing Etnz is like drowning a fish. Burling is soooo boring in contrast. I think they need to give him a clown nose or some shit.
  2. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Nah, she was a hottie but she was only 20. By 30 she probably would have had a moustache, chest hair, etc. Greek guy I used to work with told me this joke. Q: Why do Greeks wear gold chains? A: So they know when to stop shaving.
  3. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I got hot with a Greek chick in the 90s and it seemed good for my health. Got lots of exercise at least.
  4. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I mean obviously they are right in this case cos we are going to smoke you guys. But they don't know for sure like we do, they are only guessing!  :lol:
  5. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Just Italian journalists being as ridiculous as the NZ journalists. Of course the local journos are going to play up to the local crowd by saying ETNZ are fucking awesome regardless of whether they are or not. Storm in a teacup.
  6. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Mate! If you were my bro-in law and backed LR I would put you on a rotisserie spit./ Wouldn't eat you cos everyone knows Ozzies taste like crap PLUS you are old now apparently  :lol:
  7. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Yeah, of course he will. If (when) LR lose, it will be largely due to superior design. Burling is a more talented sailor IMO, but that won't be the deciding factor. Aside from that, contrast him with Barker (who I doubt will be back) and Jimmy has won the thing twice - once under the most...
  8. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Probably just trying to fit into the team culture. The alternative is he fucks everyone right the hell off.
  9. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I don't have too much of a problem with Jimmy. Not my cup of tea, but shrug. Two points I would make are: 1. Jimmy's public persona is just that of a stereotypically overly brash ocker. 2. It is just that, a persona. He is probably fairly brash, but fuck knows if he is that brash. Either...
  10. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    How fucking cool would it be to do what Lazza did in 2003. Park your fucking huge private yacht full of local and imported pussy partying your arse off while watching the cup races???
  11. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    On a more serious note, why the hell wouldn't he come over? Ratcliffe did. If (and thats a BIG if) LR win this thing, surely he'd want to be here to help hoist the cup? Even if they don't win, it'd be a fucking awesome time.
  12. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I feel sorry for him though. If he doesn't come over, he won't have an opportunity to see the cup :D
  13. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Absolutely! Why would ETNZ want to park the boat, have a picnic and wait for Luna Rossa to catch up enough so they can see them? That'd just be silly.  :lol:
  14. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    LOL! That's beautiful! I suspect that the only smoke they will be sucking on is exhaust fumes. ;)
  15. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I agree. However THIS time seems different. The boat is still beautiful, but not as much as previous cups (I for one liked AM's boat the most). If you look at this cup, they seem to have MUCH more of a professional focus (no cigarettes, more aggressive as CoR, etc).
  16. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Well, they were certainly snug. I can remember thinking I knew Max way more that I would like to ;) But the boat was just gorgeous. Its a shame that didn't go the same way with this one as I think the monohull would have looked even more so.
  17. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    I think the silver bullet in San Francisco would have to take that title.
  18. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    We've already arranged for your sailing team to be distracted by our local women ;)
  19. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    Eeeeeeeeew! Sticky keyboard  :wacko:
  20. jaysper

    Luna Rossa Challenge. AC 36

    San Francisco for me undoubtedly cos I already had the match done and dusted in my mind. Also, watching so many other kiwis kick fuck out of Dalts, Barker and the rest of Etnz after a magnificent effort made thing extra crappy.




Top