A Picture is Worth 1,000 Words

ShortForBob

Super Anarchist
36,411
3,159
Melbourne
That's downright retarded. Gotta be a disinformation campaign.

Any clues about how the shit is spreading if not "human-to-human transmission," genius?

- DSK
Nah, It's real enough. 

The WHO can only work in information they are given at the time. Back in January who knew anything much

People trying to undermine the World health org by dragging up old tweets are simply malicious at best, criminally culpable at worst.

With a bit of luck, people like Mo will be restrained.

indefinitely .

This is war and Mo's a saboteur. 

 
 
Last edited by a moderator:

SloopJonB

Super Anarchist
72,048
14,492
Great Wet North
Nah, It's real enough. 

The WHO can only work in information they are given at the time. Back in January who knew anything much

People trying to undermine the World health org by dragging up old tweets are simply malicious at best, criminally culpable at worst.

With a bit of luck, people like Mo will be restrained.

indefinitely .

This is war and Mo's a saboteur.
With a bit of luck and Darwinian intervention, Mo will get the bug.

 

Olsonist

Disgusting Liberal Elitist
30,942
5,238
New Oak City
image.png

 

Navig8tor

Super Anarchist
7,892
2,177
And trump and the righties have done such a splendid job of handling this fiasco right mo?

I have a brilliant brain DJT chose to ignore this despite briefings from his own intel peole saying this could turn to Shit, but hey the numbers were gonna look bad, if I hide perhaps it will go away.

Such a fearless intelligent leader, he couldn't lead the cub scouts out of a valley.

 

Navig8tor

Super Anarchist
7,892
2,177
Mohammed Bin Lyin said:
So what was Team D saying about this intelligence report or were they too busy trying to impeach the Orange man?

Are the DemocRats devoid of this thing called intelligence?


Does Donnie even trust the Intelligence he's  given?

If reports are correct he chooses to ignore legions of intel people with oodles of resources,  he would prefer to trust his gut, give me a frickin break.

Research your sources,  it sounds like they very much have a right handed axe to grind.

 

Steam Flyer

Sophisticated Yet Humble
47,940
11,644
Eastern NC
Mohammed Bin Lyin said:
It's real. My shit is Akbar.

Trump went against the advice of the experts at WHO and implemented his travel ban from China, WHO publicly stated that was not needed at that time.

Things end up far worse when leftists infect groups like that with the idiocy of Political Correctness.
So,you apparently don't understand WTF you're trying to repeat.

"No evidence of human-to-human transmission" would mean that if -you- have the virus, and cough all over me, I can't catch it.

How is it spreading in cities, then? Fleas?

Only a dumbass would write such thing, or believe and repeat it.

- DSK

 

Steam Flyer

Sophisticated Yet Humble
47,940
11,644
Eastern NC
Mohammed Bin Lyin said:
Sky news has copies of their TV news on Facebook.

Lots of news sources post stories on Facebook it helps those who work and can't sit down to watch the news.
And don't have the attention span to grasp WTF is actually being reported

- DSK

 

d'ranger

Super Anarchist
30,158
5,148
Mohammed Bin Lyin said:
Sky news has copies of their TV news on Facebook.

Lots of news sources post stories on Facebook it helps those who work and can't sit down to watch the news.
If you have access to FB you have access to actual news. The source material does not require watching TV.  People who get their news from TV are not well informed, you being a terrific example.

 

d'ranger

Super Anarchist
30,158
5,148
Mohammed Bin Lyin said:
Another penile senile old boomer, first you criticise me for posting a news link from facebook then when I pointed out its a media source you tried to criticise me for watching TV news which I never indicated I did.

Are you now saying actual news sources on facebook are now ok after saying this?
No, I am saying you are one of the most ignorant and partisan posters here who requires an inflammatory ID to post your crap.  Clear enough?

 

Steam Flyer

Sophisticated Yet Humble
47,940
11,644
Eastern NC
Mohammed Bin Lyin said:
...

That is what WHO wrote over 2 months ago....
It was almost obviously not true then, and it's easily obvious that it's not true now. So, why are you trying to repeat months-old incorrect info?

Mohammed Bin Lyin said:
.... lets not forget how they criticised leaders for implementing travel bans from that part of China....
Oh right, to prop up President Trump's action. One of the few things he got partly right, but of course failed to implement properly and forgot about the next day, so no follow-up.

Mohammed Bin Lyin said:
....

SARS, Bird Flu and this Corona virus all came from the same part of China.
And of course, racism.

Predictable.

What do you have for us that's not two months out of date, Mr Russian Disinformation Mouthpiece?

- DSK

 
Top